Influensa

Ja, det verkar väl som att det är influensan som angripit mig. Ena dagen frisk, dagen efter däckad. Hela kroppen värker så fort jag rör mig och det mest aktiva jag gjort under dagen är väl att prata i telefonen. Annars har det mest varit soffläge där jag tittat igenom en massa tv-program jag missat under veckan. Har precis tittat på Så Mycket Bättre. Vilket underbart härligt program. Där har tv4 verkligen lyckats.

I morgon måste jag nog dock ta mig ur soffläget för en liten stund. Under Höstmässan som arrangeras i helgen här i stan har de längdskidor till kanonpris. Jag ville ha ett par redan förra vintern men då blev det inga, men nu när jag såg erbjudandet så funderade jag på att slå till. Men så ringde mor min idag och sa att jag kunde få dem i julklapp. Problemet är ju dock att de måste provas ut, så det blir till att åka ner, in till deras monter och sedan hem igen.

Nu ska jag återgå till tv-tittandet. Se om det finns någon hyffsat film att titta på en stund innan sängen väntar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0