Lång söndag

Exakt en vecka kvar till första advent. Har sett att folk redan börjat pynta med ljusstakar i fönster och även om jag är bra sugen jag med på att ställa upp alla julsaker så vill jag invänta första advent. Lussebullar ska det dock bakas i veckan. Och lussebullar blir det, inte lussekatter. Därför blir det frysrensning som är temat på kommande veckas middagar, måste få plats med alla bullar i frysen och då måste det först tömmas i frysen. Inte för att det gör så mycket, finns mycket gott där som det ska få lagas något smaskigt av. Funderar på att slänga ihop en sats med rågkakor nu. Dagen känns lång och jag behöver fördriva tiden. Har korrekturläst en stor del av uppsatsen under dagen så nu vill jag göra något lite mer upplyftande.

Klockan 20 är det Vem kan slå Filip och Fredrik, avsnittet där vi var med under in inspelningen. Ska bli intressant att se hur programmet blev när man vet hur lång tid det tog att spela in.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0