På riktigt är häftigt

Nu börjar det kännas på riktigt. Avslutad utbildning och verkligeheten med att jobba väntar. Jag säger som jag gjort förut; det är skrämmande men på samma vis helt underbart. Att skicka in ansökningar till jobb känns ganska så overkligt. Inte just själva sökandet, det har jag varit med om många gånger förut. Men just den biten att jag faktiskt kan luta mig tillbaka på en utbildning när jag söker dessa jobb. Det känns...häftigt! Jag hoppas verkligen att jobben jag sökt kan ge något, ett jobb lagom till examen. Det skulle vara något det. Två månader kvar tills jag är lärare på riktigt. Två månader.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Det är riktigt häftigt det där! Och du ska vara riktigt stolt!! Önskar jag själv hade sån disciplin och dessutom visste vad jag skulle vilja plugga till.



Önskar dig en finfin torsdag!

Kramar

2010-11-04 @ 12:54:55
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0