Trötter

Den senaste veckan har jag varit oerhört trött, i början av veckan trodde jag det berodde på omställningen till vintertid men det har setat i och vägrar släppa. Att jag dag ut och dag in sitter vid datorn och att det nu är mycket mörkare ute gör väl sitt till, men just nu känner jag inte riktigt att jag har tid att vara trött hela tiden. Dessutom sätter sig tröttheten på humöret som till och från är i botten, vilket är mindre kul. Fick tips idag av Emma att testa Chi San som tydligen ska vara bra mot just trötthet så i morgon ska det inhandlas en flaska. Jag sätter min förhoppning till det och hoppas tröttheten går över.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vilken lyx med en egen kock!!! :) hihi

Nu blev jag allt lite avis. ;)

2010-11-04 @ 21:09:37
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0