Vinterskor

Jag ger upp snart. I flera år har jag letat efter ett par ordentliga vinterskor men inte hittat några som jag trivs med. Visst, det finns massor med vinterskor på marknaden, men jag tycker att de flesta är oerhört fula. Jag vill inte ha färggranna, plastiga osv. Jag vill ha ordentliga vinterskor. Nu säger jag verkligen inte att jag enbart går efter skons utséende, men jag har faktiskt ingen lust att gå runt i skor som jag inte trivs med en hel vinter. Jag köper aldrig skor som jag inte trivs med annars, så varför göra det på vintern. I alla fall, så har jag nu hittat ett par som jag tror jag skulle trivas med och som verkar vara av bra material och tåla kyla. Dock är de utanför min budget just nu. Vilket känns fruktansvärt typiskt. Mina uggs som jag har är de bästa vinterskorna hittills, men de står ju inte alls emot slask eller blötsnö och dessutom börjar de bli riktigt slitna. Dessa skulle jag i alla fall kunna tänka mig på fötterna i vinter.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vet, jag har (såklart) också tittat på just dom där. Men dom är alldeles för dyra, tycker jag.

2010-11-03 @ 22:02:45
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0