Bränd tunga

Jag har lyckats bränt min tunga något så fruktansvärt. Det hände när jag drack te tidigare idag. är ju inte första gången som jag bränner mig när jag dricker te, det är väl mer en regel än undantag, men aldrig förut har jag bränt mig såhär mycket. Det gör fruktansvärt ont att äta och dricka, speciellt varmt, och det är ju inte som att det går att undvika tungan när man äter. Jag hoppas detta går över snart, för te är min räddning om dagarna när jag pluggar. Skulle chansa på ett snitt på tre koppar om dagen så jag hoppas innerligt att tungan mår bättre tills i morgon.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Det där med att dricka varma drycker behärskar verkligen inte jag. Bränner mig på tungan varje gång. haha :)

2010-10-19 @ 12:01:53
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0