Burr!

Usch, vad jag fryser! Nu börjar den där perioden igen när framförallt händerna är iskalla dygnet runt och en filt alltid är omlindad kring kroppen. Min dåliga blodcirkulation gör sig påmind och jag skulle med glädje dra på elementen här hemma ett antal grader till. I morse vaknade jag och frös. Annars brukar jag vara varm när jag vaknar, men inte i morse. Tittade på termometer. 17(!) grader i sovrummet. 17! Jag som gärna skulle ha 22 grader, men brukar kompromissa till 20 grader. Vantar inomhus vore kanske inte så dumt...

Om en liten stund far jag hem till syster, Fredrik och Maja. Ska busa med lillskruttan och bli bjuden på middag. Inte illa. Sen ska jag spendera kvällen med min fina när han kommer från golfdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0