Dagen efter gallej!

Vilken härlig kväll det blev igår. Vaknade pigg i morse (läs: förmiddags) och då känns ju gårdagskvällen ännu bättre. Lite onda fötter och stel nacke, viket säkerligen beror på all dans. Men det är det värt! Några bilder blev det inte tagna, det glömdes helt bort i allt det trevliga. Jag får väl låna Mickes facebook och kika på bilder(eftersom jag är en av de där få som inte har facebook själv), för där lär det väl ligga ett antal jag jag gissa.

Vaknade i morse och var så oerhört fikasugen så jag slog en pling till mormor där jag vet att det alltid bjuds på fika. Så där har jag nu spenderat några timmar, vi tog även en sväng på stan i det fina vädret. Nu har jag en sats frukostbullar på jäsning eftersom bror gjort en beställning. Dessa blir dock lite annorlunda efter brors önskemål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0