Kanelbullensdag!

Jag har helt missat att det är kanelbullens dag idag. Fick höra det på Nyhetsmorgon för en stund sedan. Är sällan jag äter kanelbullar men idag ska jag köpa hem och äta. Borde väl baka själv egentligen, det är ju mycket, mycket godare. Hmm, kanske borde ägna dagen åt det...

Annars ska jag ägna dagen till att städa och tvätta här hemma. Det behövs verkligen. Uppsatsen får ligga på vila idag då jag har handledning i morgon och skickade in uppsatsen i fredags. Så kanske borde jag slänga ihop lite bullar. Tror ju inte direkt att min andre hälft blir ledsen om det finns nybakade kanelbullar när han kommer från jobbet ikväll.

Nu ska jag ut och promenera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0