Terapi

Idag åkte vinterjackan och uggsen på när jag skulle iväg tidigt i morse. Tur var väl det, så lång tid som det tog att få fram några rutor på bilen. Det är bland det värsta med vintern; att behöva skrapa rutor. Blev ett par timmar på biblioteket innan det var dags att träffa handledaren. Fick bra med peppning och förhoppningsvis kan jag komma igång med skrivandet igen i morgon. Vi har lagt upp en plan som innebär små steg i taget. Kanske behövde jag verkligen den gågna veckan för att se hur bra det faktiskt har gått hittills, även om det var tunga dagar. Nu är jag på hemmaplan igen och har lunchat med syster och nu ska jag baka. Det har verkligen kommit att bli min terapi. En bra avkoppling.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får gärna baka bröd åt mig med. Du kan väl säga vad du behöver för ingredienser så kan jag komma över med det :)



2010-10-25 @ 17:59:50
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0