Tisdag

Idag började jag dagen med ett tidigt pass på gymmet med instruktör. Tyckte det var dags för ett nytt program och då vill jag gärna gå igenom maskinerna med instruktören, dels för de nya maskinerna men också för att repetera de gamla. Sedan blev det löpning på bandet, känns som det var ett tag sedan jag gick från gymet och var helt slut, men idag var jag det. Väntar och ser om träningsvärken infinner sig i morgon.

Har även kommit igång med skrivandet igen, det gick bättre än förväntat och det känns bra. Det jag skrivit är inskickat till handledaren för koll och nu ska jag njuta av eftermiddagen. En kopp te och en kärleksmums från gårdagens bakning får det nog bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0