Gnäll!

Idag vaknade jag på fel sida med en seg kropp och knopp. För att använda lite tonårsvokabulär så kan jag säga att det suger. Har ingen motivation till att plugga, vilket jag verkligen måste. Dagens motion blev bara en halvtimmes promenad för kroppen kändes som en stor degklump. Senare i eftermiddag är det dessutom vägning på ViktVäktarna vilket inte kommer bli någon rolig historia efter denna vecka med för mycket mat och annat gott som fyllt magen men för lite motion som kompenserat detta. Det känns bara som ett stort BLÄÄ! just nu.

Kommentarer
Postat av: Titti

Hejsan! Woooow ser att ni förlovat er...Stort GRATTIS!! Vad kul!=)

Och kul att du gillade mina smycken.Efter jag har kommit hem från resan ska jag börja stansa smycken så då gör jag gärna ett till dej som du kan köpa. Hur låter det? Kraaam

2010-09-07 @ 14:14:47
URL: http://www.123minsida.se/ThereseDesign/
Postat av: Titti

Självklart, det är ju bara roligt!Så kan du få bestämma lite vad du vill ha för färg och så om du vill ha något extra menar ja=)

Vi åker till Tunisien 1 vecka på söndag=)

Kraam

2010-09-07 @ 18:12:58
URL: http://www.123minsida.se/ThereseDesign/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0