Härlig torsdag

Jag är absolut inget fan av torsdagar. Det är nog den dagen som jag faktiskt gillar minst av alla dagar. Men just denna torsdag har varit en bra torsdag. Började med en härlig sovmorgon med finaste som började senare idag och att en dag börjar bra är viktigt. En dålig start på dagen innebär ofta en dålig dag, men idag började den somsagt bra. Begav mig sen till mormor som nu fått komma hem från sjukhuset. Vi fixade lite hemma hos henne och sen tog vi en tur på stan där vi fixade lite ärenden samt åt lunch. Himla mysigt och vi uppskattade det nog lika mycket båda två! Eftermiddagen har ägnats till plugg och till och med det var roligt för det gick riktigt, riktigt bra idag. Vilket inte är varje dag, så en lättnad är det när det går så bra som idag. Vidare nu ikväll var tanken att köra ett vattengympa pass med Jenny, men när vi väl kom dit visade det sig vara inställt. Suck! Vad göra. Jo, på med bikini och ner i bubbelpoolen och sedan in i bastun. Inte illa att sluta dagen så. Nu blir det soffan och njuta av det som är kvar av dagen. I morgon är det fredag!

Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten

Nu är tävlingen om presentkitet från Body Shop avslutad.

*Är du vinnaren? :)*

2010-09-24 @ 18:35:38
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0