Helg!

Härligt med helg, även om den ännu är oplanerad. Jag har jobbat idag vilket gör att helgen känns ännu härligare. Har precis tagit en varm dusch och susar nu runt här hemma i mina fårskinnstofflor. Efter fyra timmar då jag frusit och svettats om vartannat och regn och sol har avlöst varandra så är soffan skön nu. Dock är det fyra timmar med cykling och spring i trappor, bättre motion kan det ju knappst bli.

Somsagt en oplanerad helg, men träning och kanske målande av fåtöljen och ja, såklart röstningen också. Det är väl det. Nu ska jag fortsätta tittandet på Video Music Awards 2010. Musik är bästa starten på helgen!

Kommentarer
Postat av: Jenny

När ska vi träna? Imorrn? Kram

2010-09-17 @ 18:41:18
URL: http://jenha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0