Helgen!

Idag jobbade jag på "övertid", jag som annars tar helg klockan 16 på fredagar. Men jag har min planering som förhoppningsvis ska göra att uppsatsen blir klar i tid och eftersom jag inte var helt klar klockan 16 så var det bara att köra på. Hade dessutom en lite för lång tepaus på stan så det var väl inte mer än rätt att klockan blev mer än slagen.

Nåja, nu är i alla fall helgen här och uppsatsen med den ihopslagen tills på måndag. I helgen blir det ledighet. I morgon roar jag mig på egenhand då Micke är på annat håll hela dagen. Ska träna med bror på förmiddagen, ser fram emot att vara ordentligt slutkörd efter. Hoppas han sätter ihop ett hårt och bra pass på gymmet. Sedan blir det ett besök hos mormor och på kvällen middag hos pappa. På söndag bär det sedan av mot Stockholm med bröderna och Carro. Där blir det inspelning av "Vem kan slå Filip & Fredrik", ska bli riktigt skojj!

Nu blir det snart fredagstacos och sedan fotboll och mys i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0