Lördag och träningsvärk

Lördagkväll i soffan med tv'n och en ny tidning som sällskap. Mannen är och spelar poker med grabbarna och jag avnjuter Notting Hill. Går den filmen verkligen att se för många gånger? Jag tror inte det. Filmmusiken är ju dessutom lovely.

Dagen har mestadels varit regnig. Jag har spenderat någon timme på gymmet, med att baka (misslyckade muffins) och ätit alldeles för mycket. Jag minns inte senast jag åt så här mycket på en dag. Sen frukost, lunch, fikabröd (köpta och muffins), middag och chips på det. Jag har varit sprängmätt konstant. Inte konstigt kanske. Ny tag i morgon. Då är denna matdag glömt. Förutom att det kommer finnas en massa goda muffins kvar...

I morgon ja, nya tag. Dock nya tag utan träning. Mina ben och främst vader, kräver vila. Har sedan i onsdags haft kraftig träningsvärk och den har blivit värre och värre för var dag eftersom jag inte låtit dem vila ordentigt. Med min gångstil och mitt "ojande" har jag under dagen funderat på om jag kunde passa in på ett ålderdomshem.

Nu blir det en muffins. Det är ju inte söndag än...(dålig karaktär, jag vet).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0