Oeffektivast i stan

Vilken oeffektiv dag denna söndag har varit. Förutom ett besök i vallokalen så har min bakdel varit förpassad till soffan. Dock finns det ju en anledning. Mina vader. Det är som att benen inte bär mig, det gör så förbannat ont rent ut sagt, och jag vet inte vad jag ska göra åt saken. Jag tar mig fram och tillbaks till toa och kök, men annars så sitter jag hellre still. Jag gnyr mest så fort jag rör mig. Är jag 24 eller 94? De där muffinsarna (vad heter muffins i plural egentligen?) som bakades igår finns inte många kvar av. För det är vad jag gjort idag när jag legat här i soffan, ätit. Världens dåligaste karaktär. Jag hoppas vaderna mår bättre i morgon så jag kan träna lite. Få en bra start på veckan och glömma denna ätar-helg. Nästa gång ska jag baka något äckligt. För egentligen är det ju själva bakningen jag vill åt. Att äta  det jag bakat är ju sen bara ett plus... eller ja, minus egentligen...


Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha.. jag undrar också alltid var man kallar muffins i plural. Låter skumt hur man än säger. haha.. :)



Tack så hjärtligt för dina gratulationer. Jag har fortfarande otroligt svårt att förstå att det faktiskt är på riktigt, att jag har ett litet liv i magen som växer och att vi om några månader har en alldeles egen bebis. Galet. hihi :)

Det är kul i alla fall att försöka ta sig tillbaka på blogg-banan igen, nu när orken är på väg tillbaka. :) Älskar ju att skriva och läsa och jag vill ju försöka dokumentera denna tiden i mitt liv så gott det går. :)

Stor kram

2010-09-19 @ 19:39:01
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0