Påbörjad utmaning


Fina blommor som vi fick av mormor idag i försenad förlovningspresent eftersom hon var på sjukhuset då.

Har spenderat ett par timmar på förmiddagen med mormor. Gick en sväng, hjälpte henne städa lite och så bjöds det såklart på lite fika. Te och mormors hemmagjorda skorpor.

Annars ägnar jag dagen (som vanligt) åt pluggande. Tar en paus då och då för att rensa huvudet. Vid fem kommer Maja och myser en stund och senare ikväll ska jag iväg och titta på när bror spelar handboll.

Påbörjade min "marathon-utmaning" idag med en morgonpromenad som mätte 6,39 km. Bra start på dagen och på utmaningen.  


Kommentarer
Postat av: Carolina

Men oj, hur har jag kunnat missa förlovningen. Grattis grattis i efterskott. När hände detta? Eller är det så länge sedan att jag kanske sett, grattat och glömt?! Händer ju de me, speciellt med mitt minne. ;) Fina rosor!



Tack för din kommentar. Börjar känna mig lite bättre nu, men kroppen orkar inget alls för tillfället.

2010-09-29 @ 19:04:01
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Superfina rosor!

2010-09-29 @ 19:09:04
URL: http://jenha.blogg.se/
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Wow! Att du orkar springa så mycket ;) Verkligen WOW!

Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

sv: Ja, visst är det så! Men då kan man ju glädjas åt att sälja kläderna :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0