Seg måndag

Oj, oj, oj så fruktansvärt trött jag är idag. Insläppet på tv-inspelningen igår var strax före fem och inte förän halv elva var det färdiginspelat och vi kunde börja åka hemåt. Riktigt roligt att se hur det går till bakom kamerorna och speciellt "Vem kan slå Filip och Fredrik" som jag alltid tittar på. Efter ett litet matstopp på vägen hem så landade jag hemma i sängen runt klockan ett. Idag är det riktigt segt, är inte avsundsjuk på de andra som skulle upp till jobb och skola vid halv sex respektive vid sju. Jag har fortfarande inte kommit ur soffan där jag tidigare intagit frukost och har bestämt mig för att ta en pluggdag i helgen istället för idag, huvudet är tung och gäspningarna avlöser varandra vilket innebär att jag ändå inte kommer speciellt produktiv idag. Nu ska jag i alla fall ta en promenad och se om det piggar upp mig. Senare i eftermiddag blir det att fixa naglarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0