Efter en dag i backen

Herregud, så slut jag är just nu i hela kroppen. En dag i Rommes skidbackar på brädan har satt sina spår. Kommer nog vakna upp med en härlig träningsvärk i morgon, men sånt är livet. Efter en dusch hoppade jag direkt ner i soffan när vi kom hem ikväll, Micke däremot drog direkt iväg och spelade badminton i ett par timmar. Imponerad att han orkar efter dagen, jag vill inte ta ett steg till idag.

Lite sur på Posten som har slarvat med ett paket som var viktigt att det kom fram i tid, surt är väl det minsta som man kan säga om det. Paketet ligger och väntar i Karlskoga. I morgon ska jag ringa och skälla. Så tråkigt när man planerat och varit ute i god tid och så skiter sig allt.

I morgon blir det ett besök hos frisören, träning och så ska det bakas en hallonmoussetårta efter Mickes önskemål, min första. Vi får se hur det går. Nu blir det sova, sova, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0