Ny vecka på ingång

Söndagkväll och snart en ny vecka på ingång. Fem arbetsdagar och sedan sportlov. Ett litet andningshål efter sju arbetsveckor som har gått i ett fasligt tempo. En vecka att hämta ny energi och samla tankarna.

Den kommande veckan är tanken att jag ska komma igång lite med träningen igen också, den har verkligen legat på is sedan jag började jobba. Och nu har jag verkligen börjat sakna den tiden och känslan som infinner sig när man har tränat klart. Så nu när rutinerna har satt sig och jag är inne i jobbet så får det bli ändring. Har ju några månader på mig att snygga till kroppen nu innan det är dags att vara sitt snyggaste.

Nu blir det soffan ett par timmar innan sängen hägrar. Solsidan, såklart. Som jag faktiskt inte fastnade för förän förra helgen då jag låg magsjuk och tittade igenom hela första säsongen. Lite efter alla andra, men bättre sent än aldrig.


Kommentarer
Postat av: Carolina

Du är inte ensam. :) Vi brydde oss inte ens om att ge solsidan en chans förra säsongen för vi trodde de bara var skit, precis som mycket av all annan svensk humor på tvn. Men denna säsongen var vi tvungna att testa och nu är vi också fast och jag trodde vi var sist ut, men tydligen inte ensamma. haha :)



Svar: Jag som ALDRIG lyckas med blommor i vanliga fall, dödar typ allt grönt utav att ens försöka, är riktigt glad att ha hittat en blomma som passar mitt minne. Dom ska ju som tur är inte vattnas så ofta så det passar mig pefekt. :) Jag är sämst på att komma ihåg att vattna blommor. hihi.. Tur jag inte har några rabatter att ha ihjäl i trädgården. ;)

2011-02-13 @ 22:48:01
URL: http://bluppan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh jag borde med kolla på solsidan, mina kompisar förstår inte hur jag har missat det, inte jag heller egentligen. Har bara sett typ ett eller två avsnitt.

Så många serier som jag kollar på så borde jag hålla koll, tycker man!

Haha!

2011-02-16 @ 23:17:19
URL: http://erikssonhanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0