Pirr

Just nu är det så mycket som händer i livet, vart jag än vänder och vrider mig så rör sig livet. Det känns som om jag hamnat i en karusell, livets karusell, som snurrar och snurrar. Det känns som att denna vår kommer att dansa sig fram och på vägen kommer det finnas många fina stunder att stanna till vid och verkligen njuta. Någon gång då och då brukar jag komma till tanken; Undrar hur livet ser ut om ett år? Förra året så här dags hade jag nog inte en tanke på att livet skulle se ut såhär just som det gör nu. Och nu börjar jag fundera över hur livet kommer att se ut om ett år från nu. Härlig känsla, det där pirret!


Kommentarer
Postat av: Carolina

Åh, jag är verkligen nyfiken på vad det är för spännande saker som händer i ditt liv just nu. :)

Önskar dig all lycka i alla fall! :)



Svar: Då ska jag absolut ordna en sån designtävling när jag har lite mer energi. :)

Och ja, det var helt underbart att få känna den lilla foten. Det går inte att beskriva känslan.



Hoppas du har en riktigt trevlig kväll!

Kramar

2011-01-27 @ 19:27:49
URL: http://bluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0