Veckan som går i 200 knyck!

Nu har jag precis avslutat jobbet för idag, efter att jag kom hem vid fyra har jag setat och fixat med planeringar för alla klasser. Denna vecka är verkligen helt sanslös. Men samtidigt så himla rolig. Dagarna bara flyger iväg. Listorna på allt som jag ska ordna med är långa och det känns knappt som att jag kommer någonstans, men i morgon kan jag nog bocka av ett par saker till innan jag tar helg. Om någon vecka eller så har jag nog kommit in i allt och då är listorna förhoppningsvis kortare.

På tal om helgen så blir det ett besök i Göteborg på lördag. Handbolls-VM hägrar. Blir nog bra att komma ifrån lite och tänka på lite annat än jobbet. Nu ska jag lägga fötterna högt och njuta ett par timmar framför tv´n innan sängen hägrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0