Härliga helg!

Blir lika förvånad varje helg att söndagen kommer så fort, jag har så svårt att njuta av en ledig söndag utan tänker enbart på jobbet och det som behöver göras i veckan. I går hade vi i alla fall en härlig dag som jag började redan innan åtta, vaknade pigg och klev ur sängen och satte mig och jobbade i ett par timmar. När Micke vaknade åka vi till David, Lina och Selma där det blev god lunch, husprat och lite bus. Sedan for vi mot annat äventyr och kvällen avslutade vi sedan spontant hemma hos mamma med syskonen där det blev mat, melodifestival och sällskapsspel. En härlig och solig lördag med andra ord, vårkänslorna fanns verkligen. Mer och mer av marken börjar bli snöfri, underbart! Nu blir det lunch med syster på stan. Idag ska jag verkligen försöka njuta även av denna söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0