Mitt i veckan

Redan onsdag och mer än halva jobbveckan har gått. Har haft en bra dag på jobbet med mycket skratt och härliga samtal. Åh, vad jag verkligen hoppas att det blir en möjlighet till förlängning när mitt vikariat tar slut till sommaren. Onsdagarna är långa dagar och jag har bara haft ett par timmar här hemma sedan hemkomst, blir nog någon timme till framför tv´n och sedan tidig sänggång med lite läsning innan det är dags att släcka lampan. Att läsa innan jag sover är min avkoppling och ett måste. Just nu när det är mycket att ta in och ha i huvudet på jobbet så är det väldigt "lätta" böcker, inga tunga funderare nu inte, de sparas till sommaren när jag förhoppningsvis kan spendera en hel del tid i solstolen. Böckerna som jag fyndade på bokrean står och väntar i bokhyllan, så i sommar kommer det finnas att läsa.

Denna läses nu, alldeles lagom (o)komplicerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0